Teatterit ja Konsertit

Kevätkauden 2020 ohjelmaan tulossa rentouttava ja mielenkiintoinen retki Helsingin ulkopuolelle.

Retken järjestelyistä vastaa matkavastaava Kari Sjöberg, jolle voitte mielellään antaa omia toiveita ja ehdotuksianne jatkossa.

Retken ajankohdaksi on alustavasti sovittu ja kalenteriinne laitettavaksi päivämäärä; 19.5.2020 Lisätietoa tulossa, seuraa sivua.

HUOM!  LISÄYS KEVÄÄN OHJELMAAN

JUKKA LINDSTRÖMIN    VÄLIHUUTO

Stand up show Teatteri Kapsäkki, Hämeentie 68

19.3.2020 klo 18.00 (paikkoja vain parvella)

Noin viikon uutisista tutun Jukka Lindströmin uusi stand up -esitys Välihuuto­ on hauska ja henkilökohtainen yhteenveto populismin, setämiesten ja ilmastoahdistuksen aikakaudesta. Lindström oli pitkään tv-satiirikko, joka kärjisti, vitsaili ja meuhkasi politii-kasta. Mutta mikä on koomikon tehtävä nyt, kun poliitikot hoitavat kärjistämisen itse ja eduskunnan istunnotkin menevät meuhkaamiseksi?

Välihuuto on stand up -koomikon epätoivoinen yritys parantaa suomalaista yhteiskunnallista keskustelua. Lopputulos on todennäköisesti naurettava.

”Jos aikoo katsoa elämässään vain yhden stand up –esityksen, suosittelen että se olisi Jukka Lindströmin Välikysymys.”
– Etelä-Saimaan kriitikko Liisa Kukkola

Lippu eläkeläinen 22€,

Jos kiinnostuit, ota yhteyttä joko suoraan Tiket puh. 060011616 tai Ilona puh. 040 8455931

ps. esitys tulee uudelleen ohjelmistoon syksyllä.

MENOPAUSSI Aleksanterinteatterissa

Tiedoksi: yhdistyksemme kulttuurikerho käy myös mm. teattereissa, joten tule mukaan jos olet innokas teatterikävijä!