Jäsentapaamiset

Kuukausittaiset jäsentapaamiset

Pihlajamäen kirkon seurakuntasalissa, Liusketie 1, 00710 Helsinki

Joka kuukauden 1. tiistai  klo 12.45, aluksi kahvit (3 €).  Ohjelma alkaa  yleensä klo 13.30.

Mennyt:

TAMMIKUU 6.1. Luennon piti dosentti Esko M.Laine,  joka käsitteli aihetta Loppiainen hyvin monelta kantilta ja historiaa valottavan kuvamateriaalin kera. Kuulijan sana: Ajatella, toki tunsin aihetta ennnalta, mutta tulipa paljon uutta!

HELMIKUU  6. päivä  Maarit Honkasola, Kuuloliiton  asiantuntija, kertoi  ikäkuulosta ja kuulon ja muistin kytköksistä.

Seuraavaksi:

MAALISKUU  5.3.  Huomaa poikkeava alkamisaika:  KELLO 12.30 alkaen   kansanedustaja Sari Sarkomaa puhuu senioreita koskevista ajankohtaisista  asioista eduskuntatyössä. Nautimme kahvit noin klo 13.15 ja sitten pidetään  kevätvuosikokous, jossa sääntömääräiset aiheet v. 2023 toimintakertomus ja tilinpäätös.

HUHTIKUU 2. 4. (ei 9.4. kuten aik ilmoitettu) Markku Ojanen, Tampereen yliopiston  psykologian  prof.emeritus, " onnellisuusprofessori" on antanut esityksensä otsikoksi Yhteinen onni - paras onni.

TOUKOKUU 7.5.   Uli Kontu-Korhonen  kertoo ja musisoi otsikkonaan   Värikäs keskiaika ja keskiaikaiset soittimet.  Hänellä on mukanaan ainakin  organetto, dulcimer ja sinfonia ja  kukaties kuulemme soiton lisäksi myös laulua.