Retket ja matkat

Kokoontumiset retkikohteissa klo 13, ellei toisin ilmoiteta. Yhdistys maksaa opastuksen, kukin kävijä mahdollisen pääsymaksunsa. Kavereita saa mieluusti  tuoda mukaan.

Jäsentapaamisissa kiertää osallistujalista tapahtumiin. Teatterimaksut yhdistyksen tilille: FI I90 2336 1800 0118 67

Retkistä

on Karilla työn alla  10.9. Sipoon Gumbostrandin Konst och form- taidenäyttely sekä kahvit N’avetassa. Syksyn teattereista ja muista  käynneistä  ilmoitamme myöhemmin.

Kevätkaudelle suunnitellut ohjelmat ovat siirtyneet:

Kreivitär Mariza – operetti, Savoy teatteri, lippu 38€ mikäli mukana väh. 10 henkilöä  (normaali hinta 44,50€). Esityksen kesto 2H 30 min. Rooleissa; Anu Hälvä, Tiina Vahevaara, Jyrki Anttila, Jouni Kokora, Ville Häkkinen. Aki Alamikatervo ja Emilia Vesalainen-Pellos. Ilmoittautumiset pikaisesti ilona.karalahti@kolumbus.fi tai puh. 0408455931. Maksun viitenumero 13013

Tämä Savoy teatterin esitys on siirretty ensi vuoden puolelle ja esitykseen käy aiemmat liput. Lippunsa pitäneille on oltu yhteydessä puhelimitse.

Näiden lisäksi voitte osallistua Helsingin kansallinen senioripiiri ry:n matkoille. Lisätietoja tästä linkistä: https://helsinki.senioripiiri.fi/tapahtumat/retket-ja-matkat/

ja Helsingin kansallinen senioriliitto ry:n matkoille. Lisätietoja tästä linkistä: https://www.senioriliitto.fi/jasenille/matkoja-jasenillemme/