Kerhot

Yhdistyksessämme toimii viisi aktiivista kerhoa, kaikkiin olet jäsenenä tervetullut mukaan!  Alla kerhot ikäjärjestyksessä

Puuttuuko joku kerhotoiminta, josta olisit kiinnostunut?  Uusi kerho on mahdollista perustaa, ota yhteyttä hallitukseen käytännön järjestelyissä.

Avoin KÄVELYKERHO: Joka tiistai klo 9.00 (paitsi kuukausikokouspäivänä) lähtö  Malmin Uimahallin edestä  noin tunnin sauvakävelylenkille, johon voi kuulua myös hiukan keppijumpaa ja venyttelyä. Ei ennakkoilmoittautumista. Vetäjänä  on Marjatta Peurala, jolta lisätietoja 044 309 0606. Kävelyn vauhti sovitellaan osallistujien  mukaan ja sen kruunaa omakustanteinen kahvihetki lenkin päälle yhdessä. Kerho on yhdistyksen vanhin ja toimii läpi vuoden kaikilla säillä!

MUISTIKERHO on koronatauolla. Muutoin se kokoontuisi  Seija Simolinin vetämänä parillisten viikkojen maanantaina klo 13.00 kerhohuoneessa Jousimiehentie 9.  Ohjelmaan kuuluu muistin virkistämistehtäviä ja älynystyröiden hierontaa.  Kerhossa käy keskimäärin 15 jäsentä.

KIRJALLISUUSKERHO - Koillisen kirjan ystävät kokoontuu kuun viimeisenä tiistaina klo 14.00-15.30  Malmin kirjaston monitoimitilassa/ tammikuusta  2021Teams.  Vetäjänä  Aune Kahelin.

Avoin keskustelukerho KULMAPÖYTÄ  kokoontuu  parittomien viikkojen maanantaina klo 13.00 -14.15  toistaiseksi osoitteessa Sidetie 10.  Keskustelun aiheet löytyvät läsnäolijoilta, vuorotellen valitsemme teeman  ja rönsyilemme vapaasti.  2021 aloitus  8.2.paikalla/Teamsissa.

KULTTUURIKERHO kokoontuu kuun 3. keskiviikkona  klo 13 yhteyshenkilönään Sirpa Puusniekka. Ryhmä on käynyt taidenäyttelyissä, teattereissa ym. Koronarajoitukset  keskeyttäneet tämän toistaiseksi; ota yhteyttä Sirpaan, niin pääset ryhmään mukaan