Kerhot

Yhdistyksessämme toimii viisi aktiivista kerhoa, kaikkiin olet jäsenenä tervetullut mukaan!   Kerhojen tukikohta on Syystien  vanhustenkeskus/ palvelukeskus osoite Takaniitynkuja 3. Lähellä useita bussilinjoja, pihassa parkkitilaa.

MUISTIKERHO kokoontuu  Seija Simolinin vetämänä parillisten viikkojen maanantaina klo 13.00 Syystiellä, Työpaja, 2 krs alkaen  8.1.24. Ohjelmaan kuuluu muistin virkistämistehtäviä ja älynystyröiden hierontaa. käy keskimäärin 15 jäsentä.

KIRJALLISUUSKERHO - Koillisen kirjan ystävät kokoontuu  kuun viimeisenä  keskiviikkona klo 13.00-14.30   Syystiellä, AV-tila, kausi alkaa 31.1.24.  Vetäjänä  Aune Kahelin.

KULMAPÖYTÄ  kokoontuu keskustelemaan  parittomien viikkojen maanantaina klo 13.00 -14.30  Syystiellä,  2.krs,Työpaja  Kausi alkaa 15.1.24 Aiheet läsnäolijoilta, vuorotellen valitsemme teeman  ja rönsyilemme vapaasti.

KULTTUURIKERHO kokoontuu Syystien AV-tilassa kuun 3. keskiviikkona  klo 13-15  17.1.24 alkaen yhteyshenkilönään Sirpa Puusniekka. Käyntejä näyttelyissä, museoissa, musiikkitilaisuuksissa, elokuvissa

LOUNASKERHO aloitti toimintansa elokuulla 23,   jatketaan kuun toinen tiistai klo 13 eri ravitsemusliikkeissä. Paula Merikallio vetäjänä. Katso tapahtumakalenterista, minne kulloinkin mennään syömään.

Puuttuuko joku  kerhotoiminta, josta olisit kiinnostunut?  Uusi kerho on mahdollista perustaa, ota yhteyttä hallitukseen käytännön järjestelyissä.