Kerhot

Yhdistyksessämme toimii viisi aktiivista kerhoa, kaikkiin olet jäsenenä tervetullut mukaan!  Alla kerhot ikäjärjestyksessä

Puuttuuko joku kerhotoiminta, josta olisit kiinnostunut?  Uusi kerho on mahdollista perustaa, ota yhteyttä hallitukseen käytännön järjestelyissä.

Avoin KÄVELYKERHO: Joka tiistai klo 9.00 (paitsi kuukausikokouspäivänä) lähtö  Malmin Uimahallin edestä  noin tunnin sauvakävelylenkille, johon voi kuulua myös hiukan keppijumpaa ja venyttelyä. Ei ennakkoilmoittautumista. Vetäjänä  on Marjatta Peurala, jolta lisätietoja 044 309 0606. Kävelyn vauhti sovitellaan osallistujien  mukaan ja sen kruunaa kahvihetki. Kerho on yhdistyksen vanhin ja toimii läpi vuoden kaikilla säillä!

MUISTIKERHO kokoontuu Seija Simolinin vetämänä parillisten viikkojen maanantaina klo 13.00 Syystien palvelukeskus 2.krs. Floora-kabinetti. Ohjelmaan kuuluu muistin virkistämistehtäviä ja älynystyröiden hierontaa.  Kerhossa käy keskimäärin 15 jäsentä. Mukaan mahtuu vielä! Seuraavat kokoontumiset 20.1., 3.2. jne.

KIRJALLISUUSKERHO - Koillisen kirjan ystävät kokoontuu kuun viimeisenä tiistaina klo 14.00-15.30 Syystien palvelukeskus 2.krs, Forum. Vetäjänä  Aune Kahelin.

Avoin keskustelukerho KULMAPÖYTÄ  kokoontuu  parittomien viikkojen maanantaina klo 13-14.15  Syystiellä, 2.krs.  Keskustelun aiheet löytyvät läsnäolijoilta, vuorotellen valitsemme teeman  ja rönsyilemme vapaasti.  Kevätkauden ensimmäinen tapaaminen 13.1

KULTTUURIKERHO kokoontuu  Syystiellä kuun 3. keskiviikkona  klo 13 yhteyshenkilönään Sirpa Puusniekka. Ryhmä on käynyt taidenäyttelyissä, teattereissa ym.